diumenge, 15 de març del 2015

Ambivalent predator: Coenosia attenuata

Si ets una Coenosia attenuata, no sé si alegrar-me'n...
If you are a Coenosia attenuata, I don't know if I must be happy...
Nevím, jestli mám být spokojený, jestli jsi Coenosia attenuata...



Serà bo perquè les teves larves eliminaran les larves de les mosquetes de la terra (devoradores d'arrels) i ets una gran caçadora de mosca blanca. Però...
It will be fine, because your larvae feed on fungus gnat larvae (which feed on my plants' roots) and you are also a great white fly hunter. But...
Bude to fajn, protože tvoje larvy zničí larvy moušek ze zeminy (které jedí kořeny) a jsi vyborná lovkyně molic. Ale...

...també t'encanta caçar al vol les vespes parasitoides de pugó. I les necessito perquè són l'únic fitosanitari que utilitzo.
...you also enjoy hunting aphid parasitoid wasps, which I strongly need, since they are the only fitosanitary I am using.
...také miluješ parazitoidní vosičky mšic. A já je potřebuji, protože jsou to jediný výrobek, který používám.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada