diumenge, 21 d’octubre del 2012

Pastanagues Pariser Markt prosperant

Aquí tinc les meves pastanagues de la varietat Pariser Markt. Fa poc han superat (per desgràcia amb la meva intervenció) un atac local de pugó. Vaig utilitzar una combinació de NEEM i sabó ruixat sobre els brots afectats. A la mateixa jardinera hi he deixat créixer un parell de plantetes de caps blancs per veure si atrauen algun depredador que em faci la feina bruta la propera vegada.



Com que un amic meu m'ha comentat que tenia les pastanagues massa atapeïdes i que així potser em sortirien raquítiques, n'he tret alguna (i segur que encara n'he de treure algunes més) i he aprofitat per mirar-la. Van ser sembrades a finals d'agost, per tant porten unes 8 setmanes. Aquesta varietat diuen que s'ha de collir entre les 10-14 setmanes, em sembla que al pas que van haurà de ser a la setmana 14...


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada